Ads

Thursday, June 30, 2011

Travian June 2011

Hari nie tak banyak perubahan dari hari² sebelumnya.. akan tetapi kampungku sudah secara teraturnya disusun mengikut kegunaan dan fungsi terasnya..


Siapa tahu esok atau lusa, aku dilumatkan , dilanyak, dihentak .. ditarbil dan digasak .. (huh sadisnye)

Tapi.. aku akan cuba berusaha untuk terus berjaya..

-sedih sebab Member² dah buang dari ally.. kononnya aku tak cooperate.. ye la.. outdated .. tak sekepala lah apa lah.. jadi aku dimasukkan ke ally [A] untuk perhatian (ayat baik untuk tendang kau keluar) hahaha
bukannya aku bodoh sangat nak paham istilah tu .. pergilah dengan tamak haloba korang untuk meraih kemenangan 'murahan' yg based on ayat 'kerjasama' .. pergi buat mission, hentam sorang2.. pastu mintak donate sumber, hebatkah? nak wat mission suh hantar fake .. wat mission pun pilih bulu .. no support untuk weaker spot or should i say.. budak yg korang rasa ngabihkan boreh .. aku tgk, ada gak yg jadi mangsa masih stay kat dalam ally tu.. sebab apa ek? awek kot.. ada kepentingan kot.. nie semua politik travian yg kalian mainkan.. demi kepentingan korang, kami yg 'terkeluar' dari kelompok kalian semua..
takde gold, takde pengalaman, takde support.. takde semangat dan takde sitter yg 'haram' mcm korang ada..
siot.. sedihnya aku ..

-Kepada ally [A] .. please.. aku nak dihargai.. .. bukannya ignore aku mcm ally sebelum nie .. kalau MM say HI, hampeh susah nak reply.. bila aku tak bukak inbox terang² dia jadikan sebab aku takde komitment, no teamwork, padahal dlam inbox tu dok merepek bab dota lah, Lan party lah, kutuk profile org lah, mission seram sejuk lah.. dsb.. lastly aku tick all and delete je.. mana nak perasan kalau ada mention nama aku kat dlm MM tu .. wakakaka




hahaha.. trade mcm hampeh.. tak laku barang aku..   nasib badan..
Kalau ada mana² member ally aku terbaca blog aku nie.. janganlah terasa.. sebab itu hanyalan luahan hati aku yg tgh geram.. kalau nak emo, lantak korang la.. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...